17. okt. 2011

Nyhed: Milepæl for 'Sørensen Exploitation Cinema'.

Den 16 September 2010 søsatte jeg 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' på facebook. Gruppen var faktisk ment som en lukket fest for venner og bekendte - en lille (u)hyggelig filmklub. Interessen var imidlertid stor og d.23 maj 2011 blev den gamle facebook-gruppe omdannet til denne blog. Og i dag ramte 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' så 10.000 sidevisninger på www.sorensencinema.blogspot.com! Desværre er tallet ikke helt præcist, der var nemlig 14 dage hvor at statistik-værktøjet var offline på grund af en fejl hos blogspot.com. Jeg tror at 10.000 sidevisninger er ok for en dansk blog med en lidt snæver målgruppe som b-film og horror. Jeg vil forsætte jagten på flere besøgende og på at udbrede kendskabet til bloggens eksistens - og hjælp gerne til med dette, kære læser. Stor tak til alle der har hjulpet og støttet op om projektet! og lige her til sidst kan jeg afsløre at en masse nye spændende tiltag er godt på vej...

4 kommentarer:

  1. Fantastisk. Keep up the good work. Det er en herlig blog, du har fået banket sammen her med mange overraskende anmeldelser og spændende tiltag. Jeg kan ikke se andet end at besøgstallet stille og roligt vil stige.

    ...og rent teknisk, så kan man ikke helt regne med statistik-værktøjerne. Jeg får forskellige tal fra Blogger og fra Google Analytics, så man får mere en fornemmelse af i hvilken retning, det går.

    SvarSlet
  2. Tak for de pæne ord Søren. Det er dejligt med et klap på skulderen, især fra en mere erfaren blogger som dig selv. Du har helt ret i at Google Analytics og Blogger har forskellige holdninger til hvor mange besøg der har været, og hvilke indlæg der får sidevisninger. Jeg holder mig nu til Blogger's egen statistik, da jeg desværre først fik Google Analytics online i slutningen af august - altså 3 måneder efter at bloggen kom online.

    SvarSlet
  3. Hey - herlig blog. Faldt over den på Google, da jeg søgte på The Walking Dead. Elsker blogs af folk, der brænder for deres emne. Særligt når emnet ligger inden for min egen interessesfære :) Jeg smider et link til dig fra min egen blog!

    SvarSlet
  4. Tak for de pæne ord og ikke mindst for din hjælp med at udbrede kendskabet til bloggen. Dejligt!

    SvarSlet