12. okt. 2011

Nyhed: Samarbejde med danske Soul Media og Atlantic Film.

Det er med glæde at jeg kan informere om at danske Soul Media og 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' har indgået et samarbejde vedrørende filmanmeldelser af selskabets eksisterende og fremtidige genre-udgivelser. Soul Media har allerede givet os 'Maniac Cop' og det bliver spændende at se hvad vi ellers kan forvente fra det danske selskab. Et ligende samarbejde er også blevet indgået med svenske Atlantic Film.

6 kommentarer:

  1. Det lyder sgu godt. Jeg skal da helt sikkert have fat på Darkman trilogien på Blu-Ray. Jeg er også meget spændt på hvad de ellers har tænkt sig at udgive :D

    Lad os få nogle flere af den slags labels på banen!

    SvarSlet
  2. Jeg kan allerede love at der kommer én anmeldelse af Sam Raimi's kult-superhelte-film 'Darkman' fra 1990.

    SvarSlet
  3. Det vil jeg se frem til så. En ting Soul Media meget gerne måtte udgive, er Romero's tre første zombie klassikere på Blu-Ray. Det ville være genialt med en Trilogy of the Dead Blu-Ray box. Jeg vil lige prøve at kontakte dem.

    SvarSlet
  4. Ellers kan jeg anbefale Arrow Video's blu-ray udgivelse af 'Dawn Of The Dead'!

    SvarSlet
  5. Arrows BD udgivelser af både 'Dawn of the Dead' og 'Day of the Dead' er begge meget fornemme!

    SvarSlet
  6. Jeg har kun 'Dawn Of The Dead' udgivelsen og den fejler i hvert fald ikke det mindste. Lækker udgivelse.

    SvarSlet